ka50 Minecraft Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Banken har öppnat! Med anti-grief garanti

Gå ner

Banken har öppnat! Med anti-grief garanti Empty Banken har öppnat! Med anti-grief garanti

Inlägg  seulement tor jan 13, 2011 1:38 am

Hej!

Idag har jag, seulement, och Hampi90 byggt en bank, som är 100% grief-säker. Vi bedriver för tillfället 3 bankvalv, där vi garanterar era sakers säkerhet. Vi är så övertygade om att dom inte kommer gå förlorade, att ifall ni skulle bli griefade ersätter vi allting ni förlorade.

För denna tjänsten tar vi endast 10% av föremålens totala värde. Exempel;
20 diamanter är värda 2000kr. Således kostar det 200kr att försäkra dem.
Sen förstår vi att det är många som inte har pengar, särskilt då ekonomi-modden inte funkat på länge, och således kan man lika gärna betala med material istället för pengar.
Vi accepterar diamant, guld och järn som betalning.
För att se vad olika items är värda, skriv: /shop list sell 1, eller /shop list sell 2.

Vi frånsäger oss allt ansvar ifall det skulle komma ngn uppdatering eller bugg som skulle sätta skyddsystemet (cuboid) ur funktion. Detta är dock inte särskilt troligt, och jag tror att Admin brukar ersätta saker som försvunnit under sådana situationer (inte säker).

Eftersom varken jag eller hampi90 är online 24/7 kan ni inte få sakerna precis när ni vill. Antingen kan ni skriva till oss medans vi är online, eller så kan ni skicka ett PM på forumet så löser vi det. Men alla som lirar på servern vet att jag och hampi90 lirar ganska frekvent, hehe Smile

För tillfället har vi 2 valv lediga. Grattis till thefreakinbandit som blev våran första kund!

Banken är belägen ngra få sekunders gångväg rakt ut från spawn.
seulement
seulement

Antal inlägg : 10
Join date : 10-12-06

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet